• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Löner, kolla av läget. Vad blir er ökning?

kaffesump

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
5 November 2020
Meddelanden
871
Mottagna reaktioner
332
Poäng
497
Ja får hon extrapass kan man absolut komma upp i dessa summor. Jag jobbar som hon fast 70% men har ett antal tusen kr i högre grundlön så jag landar på samma månadslön som din fru före skatt o ob, 28500. Jag har i snitt under de nio månader som gått fått ut 22400 kr netto/mån men då finns 6 extra nattpass med i detta. Kommande månad landar jag på 21500 netto pga att okt innehöll mkt ob för min del.

Du jobbar också bara natt eller dag/eftermiddag 70%?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

annlo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
30 April 2012
Meddelanden
1 741
Mottagna reaktioner
992
Poäng
787
Du jobbar också bara natt eller dag/eftermiddag 70%?
Bara natt. Kastade om lite siffror såg jag i inlägget du svarade på. Det ska vara 22800 i grundlön/månadslön före skatt o ob på mina 70%.
 
Senast ändrad:

kaffesump

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
5 November 2020
Meddelanden
871
Mottagna reaktioner
332
Poäng
497
Bara natt. Kastade om lite siffror såg jag i inlägget du svarade på. Det ska vara 22800 i grundlön/månadslön före skatt o ob på mina 70%.

På min arbetsplats (lager), visserligen har vi bra mycket högre lön än er undersköterskor, de som arbetar natt hos oss, de arbetar sex nätter i rad, ledig fyra. Dom ligger och snittar 34-36 tkr efter skatt i månaden. Galet bra lön. Dom jobbar 22.00-06.00. Jag arbetar bara eftermiddagar (15.00-23.45) och två-tre söndagar i månaden och är ledig varje lördag, men är ledig idag och imorgon. Jag får ut 29-30 tkr efter skatt.
 

annlo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
30 April 2012
Meddelanden
1 741
Mottagna reaktioner
992
Poäng
787
På min arbetsplats (lager), visserligen har vi bra mycket högre lön än er undersköterskor, de som arbetar natt hos oss, de arbetar sex nätter i rad, ledig fyra. Dom ligger och snittar 34-36 tkr efter skatt i månaden. Galet bra lön. Dom jobbar 22.00-06.00. Jag arbetar bara eftermiddagar (15.00-23.45) och två-tre söndagar i månaden och är ledig varje lördag, men är ledig idag och imorgon. Jag får ut 29-30 tkr efter skatt.
Pga mitt jobbs art m många körningar varje natt (25-30 mil inte ovanligt), många tunga ärenden både fysiskt o psykiskt så skulle jag aldrig klara 6 nätter i rad. Varje pass är 10 tim å dessutom inte veta om jag kan ens gå hem kl sju pga att jag kanske har fått ett sent larm jag måste åka på el blivit kvar hos vt som inte går att lämna.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp